Thailand

Efter manga timmars redande ar vi antligen framme i thailand. All tid resan tog var ju latt vart det!! Nar vi var i Kina sa trodde jag fan att det skulle vara varmt, men konstigt nog sa holl alla pa att frysa ihjal pa flygplatsen,. Lite drygt var det ju ocksa att vi fick vanta typ tio timmar mellan flygen,. Men som sagt det ar sa sjukt vart det! Langtar tills EmmaJ, Steve och David kommer hit. Det kommer bli saa sjukt roligt. Livet ar sa sjukt annorlunda har. Inga problem eller bekymmer. Alla ar bara hur sweet som helst. Just love it! Bilder blir det inte nu, det ar for drygt att lagga in. Nu pallar jag inte skriva mer. Jag har soolat, shoppat och tranat hela dagen sa det ska bli skont att lagga sig och sova snart! kanske ska ta en drink for 15kr i baren forst. ;)

Happy new year people!


Kommentarer
Postat av: emma

åhhh vad jag längtar efter att komma till er :) saknar att ha er här hemma. men snart sååå! längtar också efter att komma bort från the real life! bajsa på det!

gott nytt år på eeeeer! puss kära kära vännor :D

2011-01-03 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0