Koh samet i mitt hjartaaaaaa

Jag kommer aldrig glomma det har stallet! Det ar sa sjukt javla ackligt att vi ska masta aka har ifran om tva dagar. Da blir det Bankok,. Jag maste ju saga att jag ar helt kar  det har stallet. Vill aldrig lamna det. Vill bo har. Vill aldrig mer komma tillbaka till ackliga hor Umea. Visst familjen och vanner. Men jag skulle latt kunna bosatta mig pa den har on. Till alla er som inte rort er utan for Sverige. Det ar ett maste att dra!! Det finns mycket mer att se.
Peace

Kommentarer
Postat av: Vinne

Själv har jag varit "hemma" i ett dygn nu. Suger som *#!. Är inte ett dugg avis på er. Shoppa loss i Bangkok på nu MBK Shopping Center!

2011-01-23 @ 18:38:32
URL: http://vinaikodram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0