Don't let the silence do the talking

You lift me up and knock me down
I'm never sure just what to feel when you're around


Sista dagen i Pattaya. I tisdags var vi pa en marknad som var hur stor som helst. Jag blev lite shopping galen, hittade for mycket saker att kopa. Pa marknaden hittade vi en thailandsk svensk fran gbg! Hur kung som helst. Sa vi bestamde att vi skulle traffas senare pa Lucifer, vilket ar den grymmaste klubben har. ouuff vi har fatt hora dom basta live banden ever!! vi har det inspelat sa alla kan fa hora det sen. Gaaanska heta var dom ocksa! tillslut sa hittade han oss och vi hade en kung kvall. Kvallen slutade klockan fem pa morgonen. Alla var nog hyfsat fulla, och det slutade med att Tina smaskade i sig en grashoppa! Det kommer bilder pa det ocksa vare sig ni vill se det eller inte! USCH sa nasty det var!! Nu ska vi iaf dra vidare till Koh Samet, det kommer bli awsome och underbart. Lite knepigt dock att mina pengar redan tagit slut,. var tvungen att skriva till pappa idag och be han satta in mera. Det ar ju helt javla sjukt hur mycket jag har spenderat, utan att ens veta vad jag spenderat pengarna pa. men men hoppas jag klarar mig iaf! 

I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;
But you won't do the same


Har hittat tva latar som jag ar helt kar i,. dor varje gang jag hor dom. 
Alexandra Burke- The silence
Bruno Mars- Grenade  

Peace!


Kommentarer
Postat av: Vinne

Haha, det var ju snarare jag som fann er och jag är från Ulricehamn, inte Götet! :) Ha de fortsatt kul på resan Giiirlss. Vi kanske ses i Sverige någon gång ;)

2011-01-14 @ 10:55:51
URL: http://vinaikodram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0