Lyx villan

Nu är vi här!! Det är hur awsome som helst. Det var som en dröm när vi tog första stegen in i villan. Allt är så stort och öppet. Man känner sig verkligen som en prinsessa här. Idag steg jag och Amanda upp tidigt och gjorde frukost till alla. Det var väldigt uppskattat! Nu har vi solat och badat och bara njutit av livet. Senare ska vi få moppar körda till huset. Då ska vi åka till stranden och på någon marknad. Sen ska vi också kolla upp om det finns någon krokodil farm här i närheten. Den enda som inte är som planerat, är att vi inte har fått tag i mamma än. Vi vill ju att hon ska komma hit och se hur vackert vi har det. Och kanske äta middag med henne och ta någon cider. Det hade varit great om vi fick tag i henne och att hon var i närheten. Jag skulle lätt kunna köpa det här huset och stanna för evigt!! Det hade varit något! Men nu är det dock inte lång tid kvar här i Thailand. Det känns som att vi ska åka hem imorgon och att vi bara har varit här i två veckor. Det är galet hur länge man egentligen skulle vilja stanna här. Snart ska vi iaf få träffa våra kusiner och släkten här i Thailand. Det kommer också bli hur kung som helst. Se vad som har förändrats sen sist vi var där. Men nu ska jag gå ut och sätta mig i soffan och bara njuta av solen och sällskapet! 

Hoppas ni inte blir för avundsjuka!  


Kommentarer
Postat av: Vinne

Haha käften, hade jag varit i närheten hade du fått smisk nu! Det är rätt ok, är ju kungen i min stad så :) Hos oss håller snön på att smälta, vet dock inte hur det är i era trakter. Langa lite bilder Emms! :)

2011-02-07 @ 09:52:07
URL: http://vinaikodram.blogg.se/
Postat av: Vinne

Hade Du* varit i närheten.. menade jag såklart!

2011-02-07 @ 18:12:51
URL: http://vinaikodram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0