home sweet home..eller?

Helluuuu idag ska vi dra iväg till stranden och steeeeka sönder. Inte för att jag behöver det men jag måste ju testa på hur brun jag kan bli :). Villan är ju bara för bra för att vara sant. Det är hur kul som helst. Vi har två besökare också. Law, som vi träffade på Koh samet. Han kom till oss i Bankok och skulle hälsa på, men det slutade att vi tvingade med honom hit också. Sen har han en kompis här som kommer från England. Det är bara hur kung som helst. Law hade gjort fetaste frukosten idag, det var hurr göde som helst. Det kommer nog bli ännu roligare också. Jag känner mig verkligen hemma här, om man jämnför med Umeå. Man märker verkligen skillnaden på hur människor beteer sig, och hur man ska betee sig. Här finns det verkligen inga problem eller bekymmer. Man behöver inte tänka på vad alla kommer att tänka om än om man säger något som vissa inte håller med om. Om man tycker något så säger man det och det är inget mer med det. Allt blir så mycket mer intressant då man verkligen kan vara sig själv än att bara göra som alla andra. Det är så galet skönt att inte höra massa skit hela tiden. Och vad som händer runt än med personer man igentligen inte bryr sig ett skit om. Det är bara massa onödigt snack för att det verkligen inte finns något att göra i Umeå. Det kanske inte lät så jävla roligt, men det är ju lite av en sanning. Visst kommer det bli andra puckar när man har jobb osv, så hoppas inte att jag behöver komma tillbaka till allt det dåliga. Nu ska jag hoppa i pooooooleeeeen hade göde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0