Bankok fortfarande,.

Antligen har resten av ganget kommit hit!! Det ar awsome! Inte for att jag gillar det har stallet,. hatar det fortfarande!! Men det ar mycket mycket roligare nu nar dom har kommit. Mina pengar ar typ helt slut nu,. Men men inte mycket jag kan gora at saken. Vill bara bort fran det har drunkie stallet. Tillbaka till Koh samet!!!!!!!! Idag har vi varit pa MBK. Det var roligt att se vad det var for nagot. Men lite mindre roligt att inte kunna kopa nagot i en san fet galleria. Det kanns lite laskigt att vi bara har tre veckor kvar har, nar det bara kanns som att man varit har i tva. Men snart ska vi iaf dra oss vidare till Huahin och bo i varan lyx villa!! Det kommer bli hur najs som helst i hope! Jag och Tina ska springa och kopa mat till Emmaj snart. Hon ligger pa rummet och vantar, men nar man vantar pa nagot gott vantar man aldrig for lange!
Masta jalla nu, peace

Kommentarer
Postat av: Vinne

Det ska inte vara ett "g" i Bangkok eller? ;) Ville bara påpeka det! Hehe. Piix out mayin!

2011-02-05 @ 00:52:40
URL: http://vinaikodram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0