underbara uppblåstbara

Nu var det för länge sedan jag skrev i bloggen!! Jag har verkligen ingen insperation längre. Allt känns så tråkigt och vardagligt här. Det regnade inatt! love it! När jag kollade ut genom fönstret fick jag en konstig känsla. Jag fick tillbaka gamla minnen och känslor som jag trodde hade försvunnit. Men där stod jag och fick en känslo bomb i kroppen. Det fick mig att tänka på hur fort tiden går. Hur mycket man har varit med om i livet. Saker som man inte trodde att man skulle kunna ta sig igenom, men som till slut gick.

I helgen hade vi tjej middag med ALLA tjejerna! Det var också sjukt roligt och uppskattat. Det var så sjukt länge sedan man såg vissa. När vi satt ute på balkongen så började jag tänka på allt man gått igenom tillsammans och hur sjukt glad jag är för att ha fått uppleva vissa saker tillsammans med dessa människor. Det är så roligt att se vars alla har kommit i sina liv, från hur det var förr. Se hur folk har förändrats och byggt upp. Det är så galet mycket som vi alla har varit med om och gått igenom, men ändå satt vi där och hade det kung. Alla är så olika och har så starka personligheter. Alla bråk och tjaffs som vi har haft med varandra. Men fortfarande har vi alla lyckats hålla ihop. Ett gäng på hmm,. Många, måste nog räkna ihop alla nu... få se nu,..

Emmaj,Amandam,Jessica,Amanda,Eve,Sadrade,Sandraq,Sanna,Linn,Julia,"David",. hehe en av "tjejerna"







Tack för allt!! <3

Måste också säga tack till sjuka tider i Thailand med Tina!!
Hoppas att det kan fortsätta som det är nu och att vi alltid kommer kunna hålla ihop. Även om det inte är lika ofta nu som då. Det betyder bara att tiden tillsammans blir mer värdefull!!





Peace!



Kommentarer
Postat av: Vinne

Haha, nä det visste inte jag heller förrän jag började stå på brädan förra veckan ;) Nä men jag har inte åkt på 6 år eller nått nu, då var jag rätt grym. :) Börja igen då :D

2011-04-07 @ 18:51:30
URL: http://vinaikodram.blogg.se/
Postat av: ljnny

tack sjääälv!! vi måste hänga allihopa oftare o snacka gamla goa minnen :) pusssss

2011-04-08 @ 00:09:31
Postat av: Simon

Älskar vårregn!

2011-04-21 @ 13:18:46
URL: http://www.scandimatch.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0