Shoppa..

Idag vaknade jag tidigt för att jag skulle åka till tandläkaren. Jag och Amanda var klara i tid och åkte iväg med gammbilen. När vi väl var framme vid sjukhuset så var det fullt med bilar överallt. Vi åkte runt i mer än en halv timma bara för att hitta en parkeringsplats. MEN såklart fanns det inte en enda plats?! Vad är ett sjukhus om det inte ens finns parkeringsplatser lixom? Vi åkte överallt, till och med till bb sidan. Men icket fanns det någon plats inte.

I remember Love <3

Annars har vi gjort allt för mycket idag. Vi har åkt runt och handlat in hur mycket inrednings grejer som helst. Så jag Amanda och Emmaj har fixat och trixat med Amandas och Davids lägenhet hela dagen. Vi är inte ens klara än. Men det blir sjukt vacker här iaf. Galet hur stor förändring det kan bli med lite nya saker.

Snart blir det Thailand. Nu är det bestämt att vi ska bo i en lägenhet i slutet av resan. Den är på 100kvm och hur fin som helst. Tagga Tagga!!



I'm moving on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0