Hösten 2010,.

shit vad länge sedan det var jag skrev i bloggen. Det har hänt sjukt mycket men inget intressant haha. Snart blir det Thailand för min, Amanda och Alex. ! Det kommer bli sjukt skönt att komma bort från Umeå till paradiset. Annars händer det inte mycket. Pluggar till körkortet för fullt. Men ligger efter som fan för att jag är så sjukt lat, nu när jag inte gör något på dagarna. Förhoppningsvis blir det bartender utbildning i Thailand. Då har man fått med sig något hem iaf. Förutom all shopping och solbrännan! OCH såklart alla minnen. OCH träffa släkten. Det kommer nog bli kung.

Jag har blivit helt kär i en mycket speciell låt!
Regina Spektor- Samson.
Sjukt vacker låt, älskar den.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0