Halloween

Halloween var nog den bästa dagen någonsin! Jag har dock inga bilder att lägga upp än, men jag lovar att det kommer komma några bilder senare iaf! Först var vi på teg och förfestade och gjorde oss iordning. Sedan åkte vi vidare till ersboda där Antonya hade sin fest. Där var stämningen på topp och alla hade hur kul som helst. Efter det så åkte vi till Corona. Där var det helt underbart. Jag hade mitt livs roligaste kväll. Inte för att något speciellt hände, utan bara för att allt flöt på. Jag var dock lite lost då och då, men hittade ganska snabbt folket jag åkte dit med. När Corona stängde, vilket var allt för tidigt. Så åkte vi till teg igen och körde en soft efterfest. Den slutade såklart med att dem flesta deckade, jag hann inte ens märka när dom flesta åkte för att jag hade somnat.

Förutom det så har jag hittat en ny kung låt som jag är helt besatt i. Om ni inte har hört den så lyssna på den!

Ahmir- Come back.

hadet gött fokes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0