Tandläkaren.

Så sjukt drygt. Jag steg upp klocka nio/ tio? för att ringa till pappa, så han skulle ringa vidare till Amanda för att hämta bilen på Volvo. Sen när jag just vaknat så ringer amanda och säger att hon redan är vaken och att hon snackat med pappa. Så jag stiger upp går ner och sätter på kaffe. Jag kollar på klockan som då är 10:10. så jag tar kaffet och går upp på mitt rum och gör mig klar. Sen går jag ner igen när jag är klar för att ringa och höra vars Amanda är. Då var klockan alltså 10:40, jag började känna mig stressad för jag hade tid hos tandläkaren 10:50. Så när jag får tag i Amanda så dog hennes tele... Så jag ringer till pappa,.och frågar om Amanda har hämtat bilen då säger pappa att hon skule göra det om en halv timme,. jag började flippa då och trodde att dom hade glömt bort när jag skulle vara hos tandläkaren. Då sa pappa, har du kollat på köks klockan Emma?, öhh jaa antagligen? Sen bah, jag har inte ställt om den så du är en timme tidig,..,.,.,.,,.,.,.ÄR DET ETT SKÄMT ELLER? OMG,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0