sun is here again

Nu har hela helgen rullat förbi! Det har varit kanon väder som alla säkert sätt. Jag har inte gjort speciellt mycket. Jag har "bott" hemma hos Alex i helgen iaf. Det har varit skönt att vara för mig själv lite. I går fick jag ta hand om Rikki. Han var såå söt, det kändes som att jag hade en egen liten bäbis. Sedan fick jag besök av amanda och david bland annat. Vi satt och drack lite vin och kollade på gamla idol avsnitt. Det var trevligt. Nu är jag hemma hos Amanda och David och vi ska snart åka hem till pappa och åka iväg och käka någon middag. 
Ikväll vet jag inte vad som händer, men det kanske blir att hyra någon film och köpa lite goodis! =) Nu ska vi ta och röra på oss,
 see yaah later!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0