Sparken

Då har man fått sparken! Nu blir det bara till att söka jobb. Jag ska kolla upp om det finns kvar platser på Bostaden som jag kan få. Då blir det att jobba som städerska i sommar iaf. Sen efter det får jag väl se vad det blir.
Nu medans Alex är i Stockholm så ska jag få bo i hennes lägenhet. Det ska bli kung att få vara där ett tag så jag kan vara själv ett tag. Saknar Alex, kan du komma tillbaka? Snart ska jag iaf traska iväg till stan. Tänkte att jag kanske får lite kondition på vägen! Det behövs verkligen! Jag kanske får lite energi då också, Har känt mig fett död på sista tiden.
Måste bara säga tack för alla kommentarer jag har fått och då menar jag de som haft en mening, men snälla det behöver inte bli bråk. Det är bara onödigt, det är verkligen det SISTA som behövs.
Nu ska jag packa lite saker som jag ska ta med mig, sen blire att traska iväg! Kanske ska ta med mig någon film också.
JUSD! det blir lite bilder också, bilder på kändisar. Nu och då.
Miley Cyrus
Janice Dickinson

Angelina Jolie

Leonardo Dicaprio

Eminem

Pamela Anderson

P.Diddy & Snoop
Och sist men inte minst Michael Jackson


Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0