Soool

Idag blev det att sooola. Jag kom hem till pappa vid tre tiden och gick ut på althanen för att sola. Det har varit sjukt bra väder nu. Efter solningen så kom Amanda hem från Nydala. Vi gjorde i ordning taccos till middag. När det var klart var pappa hemma. Vi åt middag med farmor och pappa. Efter middagen kom Linn hem till oss. Vi kom fram till att vi skulle åka iväg och fiska någonstans. Amanda och Linn gick ut och grävde fram maskar. När vi hade fulla asken med maskar åkte vi iväg för att hämta David från jobbet. Sedan åkte vi iväg till Nydala. Rikki följde också med såklart! Vi fick ingen fisk, men det var några rackare som smaskade på masken! På kvällen så åkte vi till teg och gjorde en brasa för att grilla lite körv! När vi käkat upp korvarna så körde vi hem Linn. Sedan åkte vi hem för att sova. Lite av min njutardag!
BTW. Jag har äntligen hittat låten som jag har letat sååååå länge, det här är till dej Amanda.
Edward Maya & Vika Jigulina- Stereo Love
Hade gött people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0