Söndag, vilodag

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig att den skulle bli. Den började hur bra som helst, men ah blev sjukt trött. Så jag stannade hemma med Rikki när dom andra drog till stan för att kolla på modevisningen. Jag såg dock en bra film på TV. Vet inte vad den heter, men den var spännande. Idag blir det grillning med familjen. Jag är sjukt hungrig, är på teg just nu. Väntar på att pappa ska ringa. Jag måste fan fixa pengar på mobilen blir ju galen när jag inte har det. Imorgon åker min älskling iväg,. Kommer sakna du jätte mycket! Men iaf, nu ska jag passa på att göra klart alla skoluppgifter som jag har kvar. Om jag inte gör klart dom kommer typ hela skolan fucka sig, och det vill jag ju inte. Nu ska jag sätta på en film och vänta på telefonsamtalet! Seeyah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0