Måndag och öl.

Har haft en trevlig kväll idag. Vi drog ner till kajen och satte oss på båten och tog en öl. Snackade om hur det skulle bli i sommar och minnen. Det var trevligt, trevligaste jag har haft på länge.. Jag har sjukt mycket kvar i skolan vet inte hur jag ska klara av det. Sista inlämningsdagen för alla uppgifter har redan varit och jag har kvar typ fem uppgifter + tre prov! GRATTIS EMMA.,. MEN, jag klarade av alla TRE spanska proven som jag gjorde i veckan iaf :D super nöjd över det. Trodde verkligen inte att jag skulle klara dem. Nu sitter jag och väntar på att min babe ska trna klart och kollar på Two And A Half Man. Hur kul som helst! Seeyah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0