Less,.

Jag är så sjukt less på allt just nu,. Visst dagarna har sina bra stunder. Jag är bara så trött på allt. Jag vet hur alla tycker och känner och alla vet desamma om mig. Hoppas bara att allt tar ett slut snart. Jag vill gå vidare med mitt liv, vara lycklig och kunna njuta av sommaren som kommer. Vill bara att skolan ska ta slut någon gång så jag kan lägga mig ner och andas. Kanske njuta av livet. Tycker att det är intressant hur människor beteer sig. Jag kanske skulle ta och läsa någon bok om social psykologi.. Då kanske man skulle få lite svar på vad som egentligen är rätt och fel här i livet. Nog om mitt "intressanta" liv. 

Seeyah in another life.  


Kommentarer
Postat av: Alex

Jag tycker att du är en jättevettig person min fina emma. Det kommer bättre dagar, och det som e nu kommer bli bättre. Dagen då man omges av folk som älskar sig själv och andra är nära. Man måste bara lära sig att göra bättre val åt sig själv. Det finns bra människor där ute, det gäller bara att hitta dem =) Älskar dig Emma sötnos pusss.

2010-05-09 @ 14:22:06
URL: http://shadingshadow.blogg.se/
Postat av: linn

Anledingen varför jag skriver här på din blogg och inte tar det IRL eller på telefon, är för att du kanske besvarar frågorna här.



Du måste förstå att vi inte vet alls hur du tycker eller känner. För att gå igenom Amie är ingenting som du borde göra, du måste lära dig prata själv, för hittills har du inte sagt ett enda ord.



Ja alex, man måste lära sig göra bättre val åt sig själv. Tycker du Emma att du har gjort det rätta valet? Kan du säga någonting så man förstår hur du tänker? Man brukar ju lära sig av sina misstag, eller?



Sen förstår jag inte varför du inte kunnat berätta för Sanna vad du "valt"? eller vilka ord jag ska använda. För det var det ENDA hon krävde från dig. För där visar du bara att det inte finns någon respekt alls, och att du inte bryr dig för fem öre. Det kanske är dags att du skaffar nya vänner och försöker starta någonting nytt där. För du måste förstå själv att det finns ingen tillit när det är tredje gången det här händer, och du förstår väl själv att man inte vill ha en vän som man inte ens kan lita på? Jag skriver inte det här för att bråka. Jag skriver för att jag vill kunna förstå, i från DIN mun. Sen vill jag att du ska kunna förstå hur jag tycker. Jag har verkligen försökt att förstå din situation, det har du märkt själv, men det är för mycket nu. För när jag tänker tillbaka på allting du har gjort, mot mig, amandam och nu sanna - så är det för mycket bara. du visste att jag tyckte om/hade på G med emilio, men ändå går du o strular med honom när jag ligger o spyr? hur sjukt är inte det? vart är samvetet? du kände inte ens killen :S sen hela den här grejen med amandam vet jag inte jätte mycket om, men jag vet tillräckligt. och sanna... behöver jag säga någonting?



Jaja, jag orkar inte skriva hur mycket som helst om du inte ens har tänkt o svara på det här.

2010-05-10 @ 14:30:27
URL: http://ljjnn.blogg.se/
Postat av: ,,,,

För där visar du bara att det inte finns någon respekt alls, och att du inte bryr dig för fem öre. Det kanske är dags att du skaffar nya vänner och försöker starta någonting nytt där.????? haha linn



linn me tanken på hur mkt du har sagt bakom folks rygg så kanske du borde skaffa dej nya vänner eller bara hålla igen din käft i fortsättningen !

2010-05-11 @ 02:23:01
Postat av: linn

hahahah, en pajas som inte ens vågar stå för vad den tycker!! jävligt moget, hemskt. kommentera inte om du inte ens vågar skriva dit ditt namn!



o förresten så jag står för exakt ALLT som jag har sagt, någonsin och någon kommer säga. test me ;) haha.



2010-05-11 @ 10:48:16
URL: http://ljjnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0