Kulturnatta

Idag är det kulturnatta! Jag är hemma hos David och Amanda just nu. Vi sitter och tar några drikar just nu. Senare ska vi åka in till stan och kolla om det är något intressant. Hörde att Nadja skulle sjunga! Jag dööör när hon sjunger hon är så sjukt grym. Hoppas bara att vi inte har missat henne. Vi fick just veta att vi hade missat alla som skulle vara på hip-hop scenen GALET! Vi ville ju se Pato Pooh. . . Nu väntar vi bara på att Jessica ska komma hit sen så ska vi nog dricka lite mer, sen dra vidare. Tidigare så har vi varit på ersboda och hälsat på Davids mamma. Hon är sjukt trevlig, kändes dock lite knas att jag följde med dit haha. För dom som inte vet om det så har jag haft lösenord på min blogg ett tag nu, men nu är jag tillbaka! Galet jag såg bara hur alla läsare försvann när jag skaffade lösen, från 107 läsare till 7, haha galet. Hade gött alla, fick just dåliga nyheter,. dryyygt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0