Gamla Bilder



Byggnaderna,. underbart

faster.

Pappa med sin gräshoppe drink

Så tur jag har! Enda dagen jag inte orkade följa med ut och äta så blir alla magsjuka pga maten, medans jag beställde hem en pizza istället och läste! =)

Rakpermanenta håret! passa på när det är superbilligt.

UNDERBARASTE mamma, dricker coola i påse.

Amanda och jag, nyklippta!

Småkusinerna i Thailand.



Faster Susanne kyler sig i skuggan.

JAG redo och klar att ,. jaa? decka på flytmadrassen

Vacker bild på Susanne

Amanda fläschar med sitt nya nagellack.

Eftersom att det var runt jul tid så hade dom såklart pyntat palmerna! 

Råkade somna på den där madrassen i en timma sedan när det var dags för middag så märkte jag att jag hade bränt mig ganska rejält, men det vare värt! 

Någon privat ö som vi inte fick stanna på,. Där ska jag bo en dag! 

Jag och faster Jenny i poolen. 

Rida elefant var ju en självklarhet! 

Alexandra och Adam.

Faster Jenny och Amanda på den största elefanten, bara för att dom var så envisa så fick dom betala sitt pris! mohaha. Deras elefant gick in i en träd fullt med myror som började attackera dom. Och eftersom att dom inte kunde sitta stilla i vagnen så ramlade hela sitt grejen ner hahaha. synd. =)

Min "morfar" han är läskig :O går alltid runt med sin "lilla" mage och ser sur ut, men han är riktigt fin person även om jag inte förstår honom :D 


Jag och Amanda glider fram med vinden. 

En vanlig kväll utanför våran bungalow. 

Lite julaktigt  var det ju! 

Jag och Susanne på den sötaste elefanten, som gillade att klia rumpan mot träd.

Och som sagt, den stora stygga elefanten! 

På flygplatsen i Umeå,. 

Galen byggnad i Hong Kong

Släkten ihop tryckt i en bil =)


Lilla Pon blev ledsen när vi skulle åka,. 

solnedgångarna var helt underbara.



Älskar dej Mamma <3

Fett stor pool.


Ad Astra Per Aspera <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0