Medan JAG faller.

Please don't puch me, cause i'm going to fall.

Skolans slut börjar närma sig. Jag tror inte ens att jag kommer klara av skolan. Om jag klarar av skolan vad ska jag göra sen?
När Alexandra spådde mig i handen så hade jag tydligen ingen framtidslinje. Det känns ju hur bra som helst att jag typ kommer gå och dö,.
Sen när man läser om syskon i böcker så står det att det sista barnet kommer bli narkoman, eller en person som är konstnärlig som gillar att utmana ödet, genom att till exempel hoppa fallskärm osv.
Jag känner mig verkligen taggad inför min framtid!!!!
Lika bra att lägga sig i graven direkt?
Hur jävla värdelös får man bli?
thats me fuckers!

Känner verkligen inget hopp just nu,. Det jag skulle behöva nu är stöd, men jag är för fucking kall för att ens tänka tanken att ta emot det.
Paniken skär i kroppen.



När ska hålet i hjärtat försvinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0