Nya tag.

Nu blir det till att satsa på skolan in i det sista!
Life goes on.
Nu är det dags att lägga ner all skit och fixa mitt liv. Idag har jag varit på idrott,. stinker svett för tillfället!
Jag har städat hela huset med Amanda. Efter middagen ska vi åka till "That Someone" och hämta tillbaka min soffa! Det kommer bli kung på mitt rum i hope.
Några låtar för tillfället!
Lisa Lavie- Angel
Lisa Lavie- falling for you
Pretty Ricky- Juicy (chipmunk version)
Joe- Beautiful
Vädret är ju som det vart! Först tror man att det håller på att bli sommar, allt smälter och solen skiner. Sen från ingenstans öser det ner snö!
"Every chick got a whole lotta thug in em screamin fuck the po-po."
Ky-Mani Marley- Ghetto Soldier.

Lite bilder.
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: amie

vi klarar det! :)

2010-03-26 @ 01:54:06
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0