Five Club

Igår var jag och familjen och åt middag hos mami. Vi firade henne och gav henne presenter. Mycket god mat också som vanligt. Vi fick också höra några dåliga nyheter om mammas syster,.
När vi väl hade kommit iväg så åkte vi hem till Emmaj & Eve. Där var hela gänget! Kung att alla var samlade för en gångs skull. Vi drack och körde "jag har aldrig". Det är alltid lika kul att sitta med tjejerna och höra smaskiga detaljer ;P
Men men,. sedan åkte vi vidare in till stan för att gå på "Five Club" premiären. Det var roligare än vad jag hade förväntat mig. Jag måste verkligen ha vaknat på rätt sida. Efter allt knas så var jag fortfarande glad.
"Fri som en fågel"
Nee nu har jag inte mycket mer att säga än, Håll dom du älskar nära. Kämpa för dom som betyder något. Det man ger, får man tillbaka.
Peace out,. fortfarande bakis
Night Life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0