Long time ago

Nu är det mycket som har hänt och jag har inte ens orkat sätta mig vid en dator. Jag är så sjukt less på allt,. tur att jag har min älskling vid min sida som stöttar och finns där för mig. Blir så sjukt less, direkt jag sätter mig vid datorn och går in på facebook så börjar en kille skriva till mig som har stalkat mig i tre år nu..... finns inte ens ord. Vad ska man behöva säga för att folk ska sluta? SHIT. Men iaf, imorgon blir det att tagga till GBG! kommer bli sjukt kul tror jag. Jag måste hoppas på det bästa iaf. Kommer sakna sönder dig älskling. <3 Annars vad har hänt? Jo jag har nyss tagit studenten. Det var en underbar dag. Frihets känslan är ju galen. Best feeling ever. Jag lyckades dock inte skrika bort min äckliga röst,. too bad. Idag har jag varit iväg på arbetsförmedlingen. Måste skaffa mig ett liv snart känns det som. Eller som alla vuxna säger; Det är nu livet börjar! In my ass. Nee nu ska vi inte vara sånna! Det är sjukt hur tiden går fort. Nee nu äre fan dags att leva livet. LIFE HERE I COME! elr, GBG HERE WE COME! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0