Fredag

Igår blev det utgång. Först åkte vi hem till Vahe och skulle kolla in hans nya lya. Den var hur najs som helst. Vi blev bjudna på GOD mat och MELON! smaskens det var! När klockan var runt halv ett så bestämde vi oss för att åka förbi Corona. Det var utförsäljning så det blev några öl. När det stängde så åkte vi tillbaka till Vahe för att fortsätta dricka lite. Jag blev trött så sjukt tidigt, eller tidigt kanske det inte var. Men jag somnade på hans soffa iaf, sen vaknade jag av att min älskling hade lyft upp mig i hans knä. Klockan var då runt fyra på morgonen och solen sken. Så vi tog taxi hem och somnade nästan direkt vi kom in genom dörren. Nu är det lördag så jag ska passa på att ge ett stort: GRATTIS TILL SANDRADEE 19 ÅR. Kolla in hennes blogg. www.sandrade.blogg.se seeyah

Kommentarer
Postat av: Mussolini

DU är tbx gumman , Gu va trevligt :D

2010-06-09 @ 01:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0