2Juni oturs dag,.

Idag är typ den "drygaste" dagen jag har varit med om. Först så måste jag stiga upp klockan nio för att åka iväg till skolan för att göra bort mitt sista spanska prov. Jag har ingen aning hur det gick, men hoppas på det bästa. Det blev lite bättre att Sandra var där och gjorde det tillsammans med mig =). Sedan skulle jag just ta en promenad till teg för att väcka Amanda. Då träffade jag mami! Jag följde med henne till hennes kontor och fick lite mat som jag skulle ta med mig till Amanda. Det var en trevlig liten promenad iaf. Love her! När jag kom hem till Amanda så låg hon och sov, så jag bestämde mig för att laga lunch till henne. Jag stekte bacon,ägg,svamp,macka och REDBULL såklart. När jag var klar så hade hon vaknat, men hon ville såklart inte äta min mat,. det slutade med att Rikki åt upp hennes mat. Vi ringde till Sandra och Sandra och åkte ner på stan för att möta dem. Vi gick runt på stan i det VARMA vädret och glassade. Det var trevligt att träffa Sandra p igen long time no see. Trevligt Trevligt. Jag, Amanda och Sandradee bestämde oss för att ta en tur förbi myrorna. SÅKLART när vi kommer fram till bilen så har vi ju fått BÖTER, för att biljetten har gått ut,. Men men sånt man får leva med i guess.. När vi väl har kommit iväg så står vi mitt på E4:an och ska köra när det blev grönt ljus. Då kör inte bilen utan bromsar istället! Så vi fick SOPPATORSK MITT PÅ E4:AN! pinsamt,. omg. Jag och Sandra sprang ut och PUTTADE bilen åt sidan där bussen stannar. Vi ringer runt och försöker hitta någon som kan komma och ge oss bensin, men ingen svarade eller hade tid. TILL SLUT får vi tag i MAMI! och hon åkta och köpte bensin till oss, HELT UNDERBAR! När vi tankat bilen och ska köra iväg så,. STARTAR INTE BILEN...! hmm,. så jag var tvungen att gå ut och spreja i bilens rör, och då startade den ÄNTLIGEN! =) så vi åker först till intersport för att ta ut pengar och kolla på skor snabbt. Amanda låser bilen, men jag glömde min plånbok i bilen. Så jag bad Amanda öppna bilen,. och vad gör hon, JO hon kastar dosan över mig så att det SLÅR I MARKEN.! och efter det så går det såklart inte att öppna bilen,. ,. ,. som tur var så hade amanda lämnat sitt fönster lite öppet så vi lyckades stoppa ner armen och öppna innefrån. När vi äntligen kom fram till myrorna så hittade vi inget. Så vi åkte hem,. GODNATT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0