ruuuligt.

Amandas födelsedagsfest blev så lyckat det bara kunde bli. Dagen började med att familjen grattade Amanda hemma hos hon och David. Det var klockan tio så alla var galet slitna. Jag höll på att decka ett antal ggr. Det blev kaffe och fika och många presenter.
Efter fikat tog jag och Alex enpowernap! Det behövdes kan jag ju säga.
När vi vaknade var det full fart med att göra oss klara inför kvällen och göra klart maten. Det såg lite ut såhär...
Det blev lite kaos när ungefär tio tjejer skulle sminka sig och fixa sitt hår i en lägenhet!
Kvällen blev iallafall lyckad. Det var mycket folk och bra musik. Alla var glada och hade kul. Tack till alla som var med och gjorde kvällen!
Tidigare så har jag väl inte gjort så mycket. Jag har gjort ett försök att tränat lite med Amanda, Eve och Arkan.
Såhär såg det ut!
Sedan har jag väl gått runt lite i staden.
Sedan har jag slappat lite också! =)
Ha det kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0