Soova

Inatt blev det inte en blund av sömn. Satt uppe hela kvällen och läste ur "När jag hör din röst". Boken börjar närma sig sitt slut nu, och jag är redan taggad att fortsätta läsa den sista boken. Jag läste säkert mot tvåhundra sidor i natt. Som jag kunde gissa så fick jag gå runt på skolan som en Zombie idag. Jag lyckades till och med somna under en otroligt tråig lekrion. Det var ganska pinsamt när jag fick mina "somna inte" ryck i hela kroppen. Antar att läraren märkte att jag hade somnat eftersom att hon villa avsluta så snabbt som möjligt med klagande på att alla somnade.
När jag kom hem från skolan gick jag upp på mitt rum direkt. Jag tog en dusch sen gick jag in och lade mig på min soffa. Jag hade planerat att kolla på "one tree hill" på tv, men lyckades bara höra att det började sedan låg jag och sov.
Jag vaknade av att pappa stod utanför mitt rum och knackade och ville att jag skulle komma ut för att vi skulle över till farmor och äta middag. Jag kunde knappt hålla mig vaken under hans samtal, utan sa bara snabbt att jag inte orkade. Jag hörde mig själv börja slöddra på orden så lade inte ner mycket mer energi på att försöka hålla mig vaken.
Klockan åtta vaknade jag igen och insåg hur mycket klockan var. Jag tog tag i bordet och försökte stödja mig för att lättare kunna sätta mig upp i soffan. Jag började då minnas att jag drömde att jag försökte lära mig att sy. Då menar jag inte sy vad som helst utan att sy en människa! Jag kopplade ganska snabbt att det var från boken jag läser. När Carlise syr igen Bella´s arm efter hennes födelsedag.
Men nog om det, jag tar mig ner iaf och äter middag. Det kändes ju ganska ovärt att stiga upp klockan åtta för att äta middag när jag inte ens var hungrig. Men det var gott iaf. Det blev skinksås med pasta.
Allt jag vill nu är bara att gå och lägga mig igen, men jag och Amanda har en redovisning imorgon på skolan som vi måste göra klart nu. Det känns otroligt jobbgt har inte riktigt koll på min hjärna än, men vi får väl se hur det går.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: amie

jaaaaaa du har börjar blogga så roligt, men ta bort musiken feeeeeettt störande hahah

2010-01-14 @ 21:22:05
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0