Skoola

Jag vaknade klockan fyra på morgonen och visste inte vad jag skulle göra. Jag bestämde mig för att vara vaken eftersom att jag ändå hade skola. När jag väl hade väntat ut tiden så åkte jag och Amanda till skolan i kylan. När vi var på skolan så fick vi veta att vi inte hade någon lektion! FAIL! Amandas fel!
Aja men vi åt lunch på skolan iaf, sedan åkte vi hem. Jag somnade nästan direkt när jag kom hem. Det var otroligt skönt att somna till tv:n på min soffa. När jag vaknade igen halv sju så gick jag ner och åt lite middag. Efter det kom Emilio och hälsade på. Vi myste framför tv:n med "family guy och simson". Nu hade jag tänkt att göra en tidig kväll eftersom att vi har en otroligt dryg lektion imorgon.
UF!!!!! SUGER!!!VAFAN ÄR DET FÖR SKIT ASSÅ!!!! AJA
peace out! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0