Skola

Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag sov tills klockan var halv fem, då åkte jag och Amanda iväg för att hämta David i Holmsund. När vi varit där hämtade vi upp Alex och åkte hem till farmor för att äta middag. Vi blev dock en timme försenade! haha fail på den. Jag har fått tillbaka min jacka nu också! najs. Den var hemma hos Jessicas granne, hans kompis hade tagit fel när han hade varit hos Jessica på nyår. Sjukt najs att jag hade kvar alla mina saker i den också, mina tuggumin, hemma nyckel och pengar. Jag som absolut är helt pank är nu lycklig över små pengarna som fanns i jackan! =) Det känns ju sjukt jobbigt att stiga upp klockan nio imorgon för att ka iväg till skolan. Galet hur fan ska jag lyckas? Får väl hoppas på det bästa. Nu ska jag fortsätta läsa "när jag hör din röst". Åh jag längtar bara till alla snuttig-heter i boken. Man kan säga att jag är lite smått beroende av böckerna och filmerna!
Hadegött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0