Nyår, 2010

Shuu jag har varit lite borta dom senaste dagarna så hänger inte riktigt med bloggande. Iaf nu kommer lite smått och gott från nyår.
Först åkte jag,Amie,Amsterdam och David till Amies och Davids hotellrum. Där gjorde vi oss klara inför kvällen och softade med dricka. Rummet var hur mysigt som helst. Stor säng, brevid sängen fanns det en gardin för ena väggen, när man drog bort den så kunde man se rakt in i badkaret. Något i den här stilen.
Hej hej här är jag.
Champagne på G också.
När vi var klara såg vi ut såhär.
Håret var dock inte klart,. och jag lyckades inte vara med på någon pose bild ;P
När vi var klara åkte vi vidare till mamma och skulle äta middag. Pappa körde dit oss.
En liten facebild på mig hemma hos mamma. Vi hade just spelat julklapps spelet och vunnit massor med saker. Jag var ju ganska nöjd över mina energi drycker! kung! Vi passade också på att fixa lösnaglarna. Mina lossnade ju dock innan vi ens hunnit fram till Jessica. Mammas mat LÖÖÖW IT.
Väl hemma hos Jessica så tog vi fram allt snacks vi köpt. Vi ställde fram allt på ett bord och blandade drinkar, underbart!
Chips x2, oliver, korv x2, dipp x3, energidrycker x8, nötter, läsk x4, massor med utblandning.
Alexandra softar med sitt "Chill Out" vin..
Jag sitter bara och är allmänt full XD kanske kommer upp fler bilder senare.
Kvällen blev inte så pissig som jag trodde att den skulle bli. Fast väl hemma hos Jessica fick vi lite panik med folk. Tolvslaget började närma sig. Jag hade ingen nyårskyss?! Fick lite panik där ett tag, men sen när tolvslaget kom så blev jag räddad av Sanna och Amsterdam som gav mig varsin nyårskyss. Tack för det!
När vi skulle utrymma lägenheten och dra vidare ner på stan så inser jag att min jacka är borta. Mitt simkort till mobilen är också borta. Åh alltid något som ska försvinna. Nu fick jag veta att det var grannen som hade råkat ta med sig min jacka istället för hans. Kung att jag får tillbaka den iaf!
När vi kom ner på stan så försvann bara Amie och David, jag och Jessica stod helt lost i hotell korridoren. Alex kom ut från ett rum och sa att vi skulle komma in, det var dock ingen där. Jessica skulle dra vidare så jag ringde Emilio och fick ta mig till honom. Kändes ganska fel där men,. kvällen blev ändå hyfsat lyckat, blev dock bättre när jag kom hem till min Babe. Don´t get me wrong.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0