Hemmakväll.

Hej hej idag har jag varit med Sanna och Amie på Hemmakväll. Vi åkte dit vid halv fem, sedan åkte vi hem en snabbis vid halv sju. Man var ju tvungen att stoppa i sig lite mat också. Så snabbt vi var klara åkte vi genast ner till stan igen för att fostsätta spela. David hakade också på såklart. När vi insåg att våra fyra timmar var slut så var vi tvungna att fylla på med en extra timma. Så det jag har gjort i dag är att sitta framför en dator och spela "Left 4 Dead" kung spel! Jag är helt beroende av det,. kanske inte så bra att jag är det. När jag kom hem så satt jag och Amanda och målade en lång stund. Hon har gjort en jätte fin bild av henne och David. Galet fin den blir. Jag ska måla en tjej som kysser en kille., manga typ! gillar kärleks bilder.
Kung spel, döda döda zombies! Längtar tills jag kan spela Left 4 dead 2 med, you know who! ;)
Som det kanske märks så har jag absolut inte lyckats vända på dygnet än. Det verkar som att det blir värre och värre bara. Känner mig sjuk också, kanske därför jag inte kan somna på nätterna. Först kan jag inte somna för att jag har astma och hosta. När jag väl har somnat så vaknar jag av att jag svettas sönder! Inte najs det där. Nu är klockan tio i sju,. frågan är ju om jag vågar gå ner och ta en cigg,. pappa kanske ska upp och jobba snart :S spokey.
Jag är så sjukt uttråkad, nu när jag egentligen borde sova. Jag har också börjat sakna min mobil. Jag vill ha tillbaka den och fippla med musiken, känner att jag börjar bli lite uttjatad med min musik på mobilen. Måste försöka hitta mitt sim kort också fort, hade fan just fyllt på den med 500kr. gaaah galet.
Nu ringde pappas väckar klocka!
Måste softa ett tag nu, får väl se om det blir någon sömn i natt.,.
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0