Fredag

Hej hej idag har vi varit på skolan till fyra,. Jobbg dag. Vi hade ett möte på skolan med rektorn och två lärare,. shit vad vi inte fick ut något av det, "k" satt typ bara och tryckte ner på oss. Usch ogillar henne mycket.
När vi kom hem gjorde jag i ordning middag, det blev varmkorv och pommes. Det blev feett gott! Efter middagen så försökte jag verkligen hålla mig vaken men det gick inte, så jag somnade som vanligt. När jag vaknade var klockan nio och alla i huset var borta. Det var inte kul att vakna och veta att man typ missat hela dagen. Jag gick ner och tog mig ett glas läsk och en skål ostkrokar. Gödens!
När väl Amanda kom hem så rullade det bara in folk. Jag satt på mitt rum och kollade på "american pie 2" då kommer Amanda, Linn, Amsterdam, Julia och Sanna. Jag blev typ ganska lost där ett tag. Efter ett tag kom också Hassan och TT. Vi gick ut och rökte då kom David och Emilio. Emilio stannade dock inte. Sedan spelade vi poker, det var sköjjigt. Gick ganska bra, men vi hann inte spela klart innan folket skulle rulla vidare.
Hade gött, får se om det kanske blir fest hos Vahe imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0