Filmkväll.

Idag var jag först och spelade datorspel på Hemmakväll. Det var jag,Amie,Sanna,Linn,Alex,David,Emilio och Hassan. Efter spelandet hyrde vi två filmer som vi såg hemma hos mig och Amanda. Jag ser förtillfället helt beng ut pågrund av att jag inte sov något igår natt. Ska bli djävulskt skönt att sova nu asså. Vi såg iaf på "Borta bäst, hemma värst" filmen var ju bara för kung. Otippad och kung. Synd att Emilio missade filmerna asså. Efter första filmen så kom Vahe och Arkan också. Vi hade just börjat se den andra filmen då, och det var "American pie" vet dock inte vilken av dom det var. Men den var också kung! Det har varit en lugn och trevlig kväll, nu orkar jag verkligen inte skriva mer, känner att mitt huvud kommer att explodera om jag är vaken längre.
Jag hittade dock ingen bild på den andra filmen, men hade kung!
God natt sov så jävla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0