Dygnet

Dom senaste dagarna har det inte blivit mycket skrivande. Måste säga att det beror på att jag har somnat direkt jag kommit hem från skolan., lite knas där men,. Det är sjukt störande, jag kommer hem sätter mig framför tv:n, kollar på One tree hill, eller ah så mycket jag orkar iaf, brukar somna efter halva avsnittet.
Nu har jag läst klart "när jag hör din röst". Den var som förväntat sjukt bra. Nu väntar jag bara på att pappa ska åka iväg till affären och köpa nästa bok som heter "ljudet av ditt hjärta" tror jag,. Jag kollade också upp när den filmen skulle komma ut, och om jag kollade rätt så kommer den till sommar.
Som sagt är mitt dygn ganska knas vaknade som sagt för en halvtimma sedan. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Senare idag ska jag åka upp på sjukhuset och kolla om jag är allergisk mot cider eller sprit. Eller kanske något ämne som finns i cider. Som dom flesta vet så brukar jag få ont i bröstet när jag har druckit cider eller någon drink. Nu har jag testat dricka bara öl och det går bara fin fint. Det ska bli spännande att få veta vad det är för något.
På söndag blir det bio, "Snabba Cash". Jag längtar redan tills det. Det blir jag, Emilio, Amanda, David och Steve. Jag har inget annat planerat i helgen för en gångs skull. Kanske ska sitta hemma och kolla på Analysera mera,screem eller scary movie! Något blir det väl iaf.
Nu ska jag stiga upp och göra mig en kopp kaffe!
Lev livet, låt inte livet leva dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0