Skejta in sommaren,.

Hittade lite galna bilder från mina skate tider!
Jag, Marianne, Frida och Alex! Ersboda lokalen,.gamla.
Vi som var med och "startade" You skate girl.
Jag nere i hörnet till vänster, med en grön sär bräda!! ;P
Skate-folket! Saknar lokalen,.
Bild från skate campet! En sommar fylld med träningsvärk OCH äcklig vegan mat ;P
I WAS THERE!
Bilder från att vi byggde ramper på Hamnis!



Och sista bilden, Crazy Hair! Det var mina flippade tider, klippte av mig allt hår och färgade det gult!
Jag har fått för många dåliga kommentarer för mitt hår på den tiden att det är lika bra att lägga upp en.
Nu får alla se hur jag verkligen såg ut för cirka,. tre-fyra år sedan.
Jag saknar tiderna då man bara gled runt och softade sönder. Satsa jävel, ramla och slå sig!
Kung det är!

Kommentarer
Postat av: amie

Hihi vad söt du var! :)

2010-03-06 @ 22:49:37
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0