Onsdag.

Idag har jag varit med Amsterdamn, ami, david och Sannie. Vi softade hos Sanna och kollade på efterlyst. Nu sitter jag och Amsterdamn inne på mitt rum och ska kolla på "The notebook" hon har tydligen inte sett den! Galet att någon inte har sett den, bästa filmen som finns. Jag gråter varje gång jag ser den.
Det kom just upp en låt som gav mig fetaste minnena från sommaren!
Kleerup ft Lykke li- Until we bleed.
Galet hur mycket jag längtar till den underbara sommaren,.De ljusa dagarna och mörka kvällarna.
Imorgon ska vi åka på "rökavejningen" igen,. Jag är så less på att åka dit. Hoppas jag lyckas sluta röka snart alltså. Fimpa ciggen innan den fimpar dej!



Btw; extrem överlevnad, sjukt roligt!
Hade braa!

Kommentarer
Postat av: amie

Jaa du måste juuste ju sluta röka ju

2010-02-27 @ 18:10:36
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0