Krogen fredag.

På fredagen var jag och tjejerna på Corona. Det var hur kul som helst. Kvällen blev lite twisted men fortfarande sjukt kul man har med brudarna. Hittade bilder från helgen som jag inte ens visste fanns. Sjukt kul när man hittar krogen bilder! Vi åkte på efterfest på Ålidhem efter krogen. Har inte varit så mycket till bloggande på slutet. Kan bero på att mitt humör inte varit på topp. Som ni kanske har läst efter alla låt texterna.
Miss that someone.
Här kommer bilderna från i fredags.
Underbara J-budy!
Crille, Jessica.
Random, Amii, Sannie och Jag face!
Syskon kram.
På lördagen blev det krogen krogen, fanns inga bilder från den kvällen dock. Den kvällen slutade med att jag hade 150kr kvar på mitt kort. Fattar inte hur mycket jag måste ha köpt!!!! Galet hur twisted man kan bli!
Seeyaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0