Cover Club

Idag åkte vi till Cover Club. Det blev roligare än vad jag hade förväntat mig. Jag hade sjukt kul för en gångs skull. Alla var med så klart., dock inte Sanna, Jessica och Linn. Men dom har ju annat för sig just nu ;P
Åh jag längtar inte tills Alla Hjärtans Dag,. suck. Varför uppfinner man en sådan dag när det finns singlar?!
Bara taskigt juuh,. Btw Enzo,. åh vad söt hunden är! Jag svär den älskade mig!
Asså jag fattar inte, blir väl att supa på Alla Hjärtans Dag,. känns ju as taggat! Typ ingen som är på längre heller,. alla vill typ banga egentligen. Åh jag ska fixa ragg som jag kan vara med på söndag!
Lev livet, låt inte livet leva dig!
Mitt kunga ordspråk jaaaao.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: sandraa

ja gud de känns superduper kul :D

saknat er :)

2010-02-16 @ 17:45:37
URL: http://sandrqs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0