Coronisch

I fredags drog jag och tjejerna ,david, ut på Corona Club Twisted! Kvällen var hur skum som helst. Massor med oväntade saker hände. Man hann ju aldrig bli uttråkad iaf. För en gångs skull handlade inte kvällen om att supa och dansa. Visst det gjorde vi också, men utöver deet hände sjuka grejjor.
Måste bara kommentera hur sjukt snygg Jessica är!!!!!! ;P
Skönt att jag inte kom med på någon bild!
På lördagen så var det planerat att vi skulle åka till KrogenKrogen på Las Vegas temat. Men jag var så sjukt sliten och bakis så för min del blev det att sitta hemma och titta på Spiderman 2.
Idag har jag, Linn, Hassan, Amanda och David varit på Bräntberget. Det var fan inte lyckat. Vi försökte ringa runt till alla för att låna en bräda till David. Efter en timme gav vi upp och åkte. När vi väl kom dit så var liften stängd!
Vi gick upp för backen en gång bara för att ha gjort något. Sedan åkte vi ner och "hoppade" gled bara över hoppet,.
Åh jag vill åka till Hemavan, var inne på lins blogg och såg bilden,. Sjukt att man kan vilja åka till Hemavan samtidigt som man längtar som fan till sommaren!
Goda tider!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då.

Bloggen är Sveriges tredje största hästblogg och har läsare från många olika länder.



Kika gärna in och kolla om du också gillar den!



PS. Om du gillar smycken så missa inte tävlingen jag har på bloggen. Där kan du vinna ett fint smyckes-kit från självaste Tiffany & Co.

2010-02-12 @ 15:35:20
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0