Love, Hate such a fine line.

Helgen har gått otroligt snabbt. All tid bara rusar förbi mig. I fredags hade vi iaf fest för Linn, grattis äntligen 19år. Det blev hemmafest hos Jessica. Jag blev sjukt full, klarar inte av hemmafester! Men det var en rolig kväll iaf. På söndagen blev det chill med Eve,EmmaJ,Steve,Amanda och David. Vi kollade runt på lyxvillor och lägenheter att hyra. Det finns så sjukt fina hus i Thailand. Man blir ju bara galen av att se allt. Nu är det inte länge kvar innan vi åker. Det kommer bli så galet skönt att komma bort och slippa tänka på allt. Gammla sår kanske hinner läka!

Imorgon blir det teoriprov!
Jag är galet nervöös, men hoppas att gud är på min sida för en gångs skull. <3

Nu kommer stans coooolaste!





Heaven knows it's high time

Kommentarer
Postat av: SandraD

haha fina bilder...:D

2010-12-21 @ 12:32:11
Postat av: evelina

lycka till med teoriprovet sötnos!

2010-12-21 @ 12:35:37
URL: http://evelinajis.blogg.se/
Postat av: jessi

haha skicka dom bildernaa till mig!!



lycka till på teooo =)

2010-12-21 @ 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0