Saknar så mycket.

Sjuka saker händer med mitt liv. Saker som jag måste ha någon att prata ut med om. Just därför behöver jag Amanda. Men hon är ju såklart inte här när man behöver henne som mest,. Har ingen aning om vad jag ska göra. Jag är fett förvirrad just nu. Det känns som att mitt liv står helt stilla. Och det är inte en bra känsla.

Något bra är att jag har börjat köra nu.! Och det går helt ok, trodde att det skulle bli svårare än jag trott. Vilket det blev också men det klarar jag! Jag hörde att Statoil på teg söker arbetare också. Vilket jag nappar på direkt. Måste fixa mitt cv fort! Alex i neeeeed help!

KOM HEM AMANDA!!

(ÄLSKLING RING MIG!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0