Förlåt

Jag måste börja med att säga FÖRLÅT till alla jag sårat och betett mig äckligt mot. Jag menar det med hela mitt hjärta. Det jag sagt och säger kommer inte ut på rätt sätt, och ni som känner mig vet att jag inte är bra med ord. Därför skriver jag detta inlägg för att visa att jag verkligen menar det jag säger.
Jag har ljugit, betett mig som en idiot, låtit det gått för långt i vissa fall, Det ber jag om ursäkt för.
Ordet kärlek betyder allt för mig. I vissa fall har jag blivit lurad, men jag var oerfaren och dum. Jag vet att jag inte ska börja dra upp ursäkter för det jag gjort, men det jag säger nu är också fakta. I det här fallet så kan jag bara säga att jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. A****a jag älskar dej sjukt mycket som kompis. Med dej kan jag vara mig själv. Jag anser dej som en syster och jag önskar verkligen att vi kunde fortsätta ha det som vi haft det tills nu,.
Det gick för långt innan jag vågade ta steget att prata med dig L**n och det ångrar jag sjukt mycket! Jag älskade verkligen den personen. Jag var rädd för att säga det till dej, vet att du är en sjukt stark person. Jag tackar otroligt mycket för att du alltid har försökt förstå mig och att du fortfarande är min kompis. Hoppas också att du förstår vem jag menar nu.
Sedan är de det knepigaste fallet jag någonsin varit med om. S***a du är också en otroligt stark person. Jag hade aldrig trott att jag skulle känna som jag gör idag. Det började helt fel och slutade på det värsta tänkbara sätt. Jag vill verkligen vara din vän, men kan inte ens klara av att se dej utan att känna skam över mig själv. Jag mår så galet dåligt över det jag gjort. Jag förstår hur du känner och att du kanske hatar mig just nu. Jag måste iaf försöka få dej att förstå.
Kärlek.
Jag trodde aldrig att jag kunde känna kärlek på det sättet jag gör just nu. Jag visste inte ens att man kunde känna så otroligt mycket kärlek och lycka. Efter ett års förhållande så trodde jag inte att det kunde bli bättre än så. Men efter att jag träffat "dej" så slog det mig att kärlek var så mycket bättre än vad jag hade varit med om. Det går inte ens att beskriva med ord hur lycklig jag blir när jag bara tänker på ditt namn. Att man kan bli varm i hela kroppen av att bara höra din röst. Längtan efter att se ditt ansikte och ditt leende gör ont att tänka på. Du har fått mig att öppna mitt hjärta. Jag trodde aldrig att den här känslan existerade fram tills nu. För första gången i mitt liv kan jag säga att jag älskar någon.

Jag försöker inte få alla att ändra på sina åsikter. Alla har åsikter och jag tycker att det är grymt av alla att dem vågar säga det också. Själv så är jag sjukt rädd för att säga vad jag tycker och tänker. Nu tror jag att jag har fått med allt jag ville ha sagt iaf. Nu är det upp till var och en att känna efter själva. Tycker ni att jag är värd eran vänskap ja eller nej, hur som helst så får jag acceptera det. Det är trots allt jag som gjort fel. Jag hoppas verkligen att jag har fått fram det jag ville förmedla. Måste också säga att jag mår fett dåligt över det jag gjort, men jag tänker inte sitta och skriva allt om det. Ville bara få ut hur jag tänker och tycker. Något som jag aldrig skulle få fram om vi tog det irl.
God Natt.

Kommentarer
Postat av: Alex

Vilket fint inlägg älskling. Hoppas vi kan ses ngt idag, eller kanske inatt ;) Ska du ut på krogen? Jag slutar jobbet typ 3. hehe.



Ja det tycker jag absolut att vi borde göra, i veckan? :D pusspuss älskar dig

2010-04-23 @ 14:56:42
URL: http://shadingshadow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla gör misstag, men grejjen i det hela tror jag är att man måste lära sig av sina misstag.

Det är inte första gången det hänt att du svikit en kompis.

Människor tappar hoppet och börjar undra vad man värdesätter mest egetnligen när det händer gång på gång.

Och att möta den personen man sårat mest är det absolut svåraste man kan göra och jag säger bara att man måste göra de förr eller senare... man tappar så många, desto tidigare desto bättre.



Nu säger inte jag att jag blivit så utsatt och träffad av allt som hänt, men ville bara vända mig till dig eftersom jag förstår hur jävla dåligt du mår. (har som suttit i samma sits)

Jag kanske inte förstår eller vet precis vad som hänt så jag tänker inte yttra mig så mycket om de, men jag säger de från hjärtat eftersom jag vet hur mycket det sårar en själv och andra.

Jag väntade allt för länge med att ta tag i de och jag vet precis hur de är att inte våga säga vad man tycker i alla lägen, men man måste vara stark och möta de förr eller senare, för man förlorar så mycket.



Jag tror på dig, och att det kommer lösa sig.

Men det är upp till dig när.



Puss Sandra

2010-04-23 @ 16:01:13
URL: http://sandrqs.blogg.se/
Postat av: amie

:)

2010-04-26 @ 00:50:58
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0