Trött,.

Jag förstår inte vad som händer med mig just nu. Jag är trött hela tiden. Får ont i huvudet direkt jag inte får sova då jag vill. Det känns som att min hjärna kommer att sprängas snart. Allt kommer in i huvudet men inget kommer ut.. Tror att jag skulle behöva skriva dagbok igen. Det kan vara galet skön att skriva i den ibland. Bara sitta för sig själv och skriva ner sina djupaste tankar och funderingar. Just nu vill jag bara ta en feeeet semester typ dra till något soligt ställe och bara ta det lugnt.
Komma bort från Umeå skulle ju aldrig vara fel.
När jag får min första lön kanske jag ska passa på att köpa mina älsklingar!
Snygga former!
Vill till utomlands!
God Natt.

Kommentarer
Postat av: amie

ja hihi =) va händerå

2010-04-28 @ 13:51:08
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0