Torsdag.

Idag har mycket blivit gjort. Den här dagen är ungefär så jag vill att alla mina dagar ska se ut, men då ska ju humöret vara med mig också! =)
Först så åkte jag och Amanda till skolan för att äta lunch. Vi åkte sedan vidare till Polisstationen för att hälsa på! =) Efter det så åkte vi till idrotten och lirade lite innebandy. Jag märkte ju på en gång att min kondition var i botten! Jag blev svettig som en Gris. Men men, vidare hem för att äta lite innan kvällspasset på Online började. Det flöt på ganska bra på jobbet, men måste ju säga att jag kunde gjort bättre ifrån mig. Det är alltid i slutet av passet som jag är på topp! Fattar inte att jag kan komma igång tidigare..
Imorgon är det VALBORG! yeah, det blir fest hemma hos oss. Man får ju bara hoppas på att väder prognoserna visar fel! Jag ska ta lite av min tid att be för att det ska bli SOL imorgon. Om det blir sol så hade vi tänkt att GRILLA. Det blir som sagt årets första grillning isf.
Jag längtar som FAN tills imorgon. Jag kommer få min FÖRSTA lön. Jag hoppas bara att jag kan spara lite av pengarna. Får se hur mycket jag får ihop, men pappa ska iaf ha en tusenlapp,. det känns i börsen kan jag ju säga.. ! Om det blir kvar lite pengar så hade jag iaf tänkt att unna mig något klädesplagg eller mina älsklings skor.
Nu börjar jag bli Galet trött. Det känns att jag faktiskt gjort något idag.
Hade Gött människor!

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack!

Ah jag tror jag ska sattsa på de!



TAGGA valborgeee :)

2010-04-30 @ 01:21:27
URL: http://sandrqs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0