Måndagens horoskop

Måndagens horoskop.
En gammal strid om rättvisa gör sig på nytt påmint. Lyckligtvis sjunger saken på sista versen. Du frestas säkert att sticka hål på ballongen när någon gör sig märkvärdig

Omg, blir alltid lika rädd och nyfiken när jag läser mitt horoskop!
Jag kom just ifrån tandläkaren. Jag blir alltid hur rädd som helst när jag är där. Nu har vi planerat när nästa operation ska göras. Det blir redan den 19 maj. Eftersom att tandläkarna hade föreläsningar hela eftermiddagen så kommer jag få gå runt tandlös i en HEL DAG. Bli inte förvånade om jag inte kommer att le eller säga något. Dagen efter det så får jag tillbaka min tand. Tre månader efter det så är det dags för att få min riktiga tand!
För ni som inte vet vad som har hänt så är det så att, när jag var liten så slog jag ut min vänstra framtand. Dem limmade då fast en porslins bit längst ner på tanden. Efter några år så fick jag reda på att min rot också hade slagits av, så den höll på att ruttna. Jag fick då lov att plocka bort hela tanden, sedan plocka bort roten. Nu efter första operationen så tog dem en bit av min käke och satte in den ovanför tanden. Sedan skruvades benbiten fast med en skruv i käkbenet. Jag fick se bilderna på mina tänder idag. Jag blev hur chockad som helst när jag såg att det satt fast en SKRUV i käken. Jag hade inte ens förstått vad dem gjort under operationen. Kanske kan klaga på att jag var ganska borta i skallen under tiden. Wiiihii.
Nu ska jag försöka sova lite innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0