Jobb,.

Sorry för att det inte har blivit så mycket skrivit på sistone! Jag har tappat inspirationen av att skriva i bloggen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva längre. Nu förtiden så jobbar jag på Online. Jag har gjort bort mig så SJUKT mycket! Tappade verkligen hoppet första dagen. Andra dagen gick det ganska bra. Nu ska jag jobba järnet och göra det bästa jag kan för att kunna tjäna så mycket som möjligt!
Det är galet hur trött man blir av att först gå i skolan, sen jobba från fyra till nio på kvällen. Direkt när jag kommer hem så märker jag hur skönt det är att kasta sig på sängen och bara slappa till skön musik.
Scorpons, Otroligt sköna lirare!
Vad händer annars? Jo, jag har köpt biljett till studentskivan. Annars så är jag i skolan och försöker verkligen ge järnet in i det sista. Om jag ska vara ärlig så är jag inte så sjukt taggad på studenten. Visst kommer det bli skönt att gå ut skolan, men vafan aldrig mer ett sommarlov? Har ingen aning om vad som kommer hända sen. Visst jag har jobb på Online nu, men vem vet jag kanske blir less på det ganska fort. Då blir det bara till att söka jobb igen.
Vad funderar jag mer på? Jo, jag är ju sjukt taggad på att skaffa lägenhet! Jag kanske borde skynda mig att bli medlem på bostaden? Lite efter med sådant. Jag längtar sjukt mycket tills nästa vecka också. Då blir det min första lön! Det ska bli sjukt skönt att ha lite pengar, så man kanske kan överleva.
Vad lyssnar jag på för musik nu för tiden? Jag lyssnar mest på kärlekslåtar! Vet inte vad som tagit åt mig, ser allt lite ljusare helt enkelt =). Den bästa sångaren måste ju vara Celine Dion. Hon har ju sjukaste rösten! Annars så finns det ju några "nya" låtar som jag har blivit galet kär i!
T-pain- Suicide
Tegan and Sara- Nineteen
Drake- Over
Lorentz & M.Sakarias- Mayhem
Sidney Samson- Riverside
Donkeyboy- Ambitions
Keri Hilson- Make love
Keri Hilson- I like
Rise Against- Hero of war
Afasi & Filthy- Jobb Låten som får dej att bli taggad på jobbet.

Sen är det några låtar från Romeo and Juliet.
Quindon Tarver- Everybody's free
Quindon Tarver- When dovew cry
Des'ree- Kissing you
Nu är jag less på att skriva, antar att alla är less på mitt långa inlägg också. Jag gruvar mig inför morgondagen,. mitt horoskop ser inte bra ut. Vad kommer jag råka ut för? =O
Hade gött, glöm inte ett leende på läpparna gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0