Bajs

Idag har jag Amanda och Sanna varit jätte duktiga och tränat. Efter träningen så åkte vi iväg till hemmakväll för att döda lite zombies! Linn och Hassan hade hakat på då. Det var sjukt roligt! galet länge sedan nu. Det gick dock inte så bra, vi dog ganska ofta. När tiden gått ut åkte vi vidare till Corona för att kolla läget. När vi kom dit var det för lite folk, lite pinsamt. Med tiden började folket rulla in. Vi bestämde oss för att åka hem vid tolv. Just när vi skulle gå ut så träffade vi på Antonia och Cissi. Kanske skulle ha stannat ett tag till! Men men det blir att tagga tills på fredag istället! Då blir det Five!
Jag är så sjuukt uttråkad! Kan det hända mindre elr? Jag vill ta en promenad, men det är läskigt själv,. Nu ska jag kolla på någon film, seeeyah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0