Krogen Krogen

Någon sprang gråtandes in på toaletten.
Någon startade bråk.
Någon stog kvar gråtandes i ett hörn.
Någon fick pepparspray i ögonen.
Någon blev utslängd.

Mycket hände på så kort tid, men vad kan inte hända på KROGENKROGEN!!!
Början av kvällen var helt underbar. Vi åt hemma hos Jessica och grattade henne. Efter maten och lite dricka så var det dags att ta sig ut till limosinen. Väl inne på krogen så passade vi på att sjunga "ja må hon leva" på scenen, läskigt men roligt. Men ingen kväll är tillåten att sluta utan drama och bråk. Jag kan bjuda på att det var jag som blev utslängd,. inte det roligaste pga mitt dåliga humör efter allt kaos. Men skälet till att jag blev utslängd var att jag höll i en kompis öl som var in smugglad. Skulle inte direkt kalla mig själv "värsta brottslingen". Det var bara dumt gjort.

Blev inte mycket sömn heller, hade ingen nyckel hem så var tvungen att ringa och väcka min farmor klockan fem på morgonen. Kändes lite taskigt, men som tur var så blev hon inte sur, utan istället glad för att vi skulle sova hemma.

see yah all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0