Corona

Igår var vi på Corona och skakade rumpa. Det var faktigst den enda gången som jag tycker att krogen har varit riktigt rolig. Träffade många gamla kompisar. Mest överaskad blev jag när Amanda, min bästa kompis sen så långt jag bara kan minnas, hoppade fram. Det var nog det roligaste på kvällen, måste bara påpeka att hon har blivit en riktig göteborska nu. 

Vi förfestade hemma hos Jessica det var livligt. När vi stod ute på balkongen och rökte så såg vi att det körde förbi tre polisbilar, två brandbilar och en ambulans i full fart. Idag läste jag att det hade hänt en olycka på sandbacka vägen som ligger något kvarter bakon vårat hus. Två personer hade omkommit. Jag får en dålig känska i magen när jag hör att det är ungdomar som har gått bort så snabbt. Allt jag kan säga är R.I.P.

Ska tillägga att jag och Jessica flummade oss framför hennes webcam också, ska försöka lägga upp bilderna. Måste bara försöka få henne att skicka dom först.

Hejsvejs.


Jag tycker att Corona har en mysig bar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0