Låtar

Jag har blivit kär! Det är inte en person, eller ett djur.
Det är en låt!
Ni alla vet vilken jag menar.
Sean fucking Kingstone- Face drop
Jag blir så JÄVLA glad när jag hör denna låt. När jag är på mitt dåligaste humör så är det den här låten som får mig att känna sånt jag aldrig känt förr.
Andra bra låtar som är lite nya kommer här.
Sophia Somajo- I-rony
Rihanna- Russian Roulette
Rihanna- Final goodby
Pitbull- Room Service
Pitbull ft Akon- Shut it down
Kristina Debarge- Goodbye
Jay Sean ft Lil Wayne- Down
David Guetta ft Akon- Sexy Bitch
Iyaz- Replay
Britney Spears (club psyco)- Unusual you

Hade gött med låtarna!



Kommentarer
Postat av: olatidman

haha den är bra!

2009-11-17 @ 17:04:28
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0